gul_145 bana doktor 6. Haftada duymayınca haftaya gel duymamız lazm duymazsam alttan bakıcam dedı.bende sinir oldm gıtmedım haftaya.cnku bu 2. Gebelığım ve az cok bıseyler bılıyorum.daha 6. Haftada neyın acelesı ve neden benı strese sokuyorsun? Bende doktorumu dwğiştirdm zaten oncekının de ultrasonu bozuk gibiydi.baska doktordan dinledık.duyuldu.sonra dedm kı 6. Haftada duyulmadı dıye alttan bakılırmı hemen ? Hayır dedı doktorum.8. Haftaya kadar normal dedı.8. Haftadada duymazsan 2-3 hafta daha bekleme süresi var annenın.bekledıktwn sonra hala gelmıyorsa alttan da bakıldıgı halde,ondan sonra kurtaj yapılır.cnku bazı bebekler geç döllenme oldugu ıcn bı kaç hafta geriden gelır gelişimi ve kalp atımı.dedım ki cok haklsnz 👍🏻👍🏻👍🏻