gul_145 canım ilk etapta bebeğin kalbi çok güçsüz atıyor. Onu duymak yerine kalp atışlarının düzene binmesini beklemek daha iyi oluyor. Ben 7 haftada 120 olarak duydum. Çok şükür dün 8+3te 180 olarak duyduk yeniden. Bir düşük hikayem var, endişeni anlıyorum. Ama psikoloji önemli. İçinden dua edip güzel düşünceler geçir canım.