Serii_80 nursanyildiz kuzum olsa yüksek çıkmadı lazımdı o ilaçların etkisi vs dir seni de üzmek istemem ama bende daha önce 3 4 falan çıkmıştı hep negatif genelde
nursanyildiz Serii_80 yolumuz tüp bebeğe düştü hiç bu duruma geleceğimi bilmezdim 1 düşük yaptım sonrası yok malesef