Serii_80 Bana şu kadar yumurta demedi ama ben kağıtta sol yumurtam 23 büyümüş yani öyle yazıyordu bende çikolata kisti var canım ben 4 yıl uğraştım çocuk için bana çocuğun olmaz kistini aldır felan dediler ben çok kötü olmuştum ama 2018 de düşük yaptım sonra yeni aşılama yapılmaya başladı işte ikinci de tuttu benim hiç umudum yoktu bize de sürpriz oldu inşallah sizinde olur ama genelde ikinci üçüncü bunlar da tutuyor beş kere yapılıyor zaten tutmazsa bile gene bitene kadar yaptırın derim vazgeçmeyin pes etmeyin en azından yaptırdım biti dersiniz ama insallah tutar çoğunun da tutuyormuş rabbim nasip ederse olur canım ama sakın üzülme sıkma canını ağır şeyler yapma çok yukarı uzanma aşağıya çok eğilme güzel şeyler faydalı şeyler ye ve benim gibi test yapma git kan ver net çıkar bak ben test yaptım negatif çıktı tek çizgi ama meğerse hamileymişim..