Oylesine6161 hayırlı olsun. ☺️ ben de ikizlerimi 35 te dogurdum. Simdi 1 aylik oldular. Benim 1905 gram olan emiyodu 2450 olan emmiyodu ama o refleks zamanla gelisiyo merak etmeyin. Biz nerdeyse 1 aydir siringa ile besliyoduk. Bir bebeğim 20 gun kuvezde kaldi. Biri 5 gun. Emme refleksi baya kuvvetli olmasina ragmen cabuk yoruldugu icin siringayla verdik anne sutunu. Simdi ikisini birlikte emzirmeye basladim. Ben de devlette sezaryen yaptim. Emzirme danismani çok yardımcı oluyor. 1750 ye kadar dustu benim 1905 olan. Suan 2350 civarı :) buyuyorlar bir sekilde. Allah yardimcin olsun 🙏🏻