Pyrz_07 Ruveyda_baskapan uygulamaya göre 33 ama biz tarih aldık 25 temmuza ama içime sinmedi 22 sine çekmek istiyorum 22.07.2022 de dünyaya gelsin güzel kızım ☺️🌸
benimmdunyamm Ruveyda_baskapan benimde son 50 yaziyor uygulamada 🤣artık çabucak gecsse ya hayirlisiyla
Medine07 Ruveyda_baskapan aynı valla gün yaklaştıkca heycanlanıyorum bizde 34+1 olduk bugün 41 gün kalmış
NehirinAnnesiii Ruveyda_baskapan günümüz aynı bende sezeryan olucağım için son 44 günüm Ağustos 16 ya gün verdi doktorum bu aralar bende tam bir duygusal kelebeğim 😢 rabbim hepimizin yavrusuna sagsaglim kavuşmasını nasip etsin inşallah ❤️
Xxz Ruveyda_baskapan bende erken dogurcagim düşünüyorum çünkü ilk doğumumda bu uygulamada 25-30 gün kala doğurmuştum. Aslında stres ve sinir hakim ustumde hiç duygusal baglayamiyorum nedense bir kızım var çünkü 20 aylık . Omu sendromda ben mi tartisilir gerçekten . Umarım delirmem
Ruveyda_baskapan Xxz doğum endişen var ,diğer çocuğunda daha bebek, e hamileliğin öne çıkardığı hormonlar stres gerginlik , yani normal böyle olman 😂 ama güzel şeyler düşün
NehirinAnnesiii Ruveyda_baskapan omuriligimdeki diski yırtan fitigim var bana normal doğum daha kötü sorunlar yaratabilicegi için doktorum onermedi 2 aydır heyet raporlu evdeyim 32. Haftama 2 gun once girdim yeni ayrıldım doğum iznine
Umutunannesi92 Ruveyda_baskapan aaaay benimde 54 bende sezeryan istiyorum o hesaptan 44 🥰🥰 duygusal bir pıtırcığım🐣🐣