Ruveyda_baskapan Duygusalım valla bu akşam , günler azaldıkça duygulanıyorum. Uygulama 55 diyor ama sezaryen olacağım için sanırım 45 falandır. Ayyyy göz yaşım pıt 😢😢😢 32+2 olduk yaaaa
-GeceYarisi- Ruveyda_baskapan ayyy bizim de 55 ama sezeryan falan onlari nasil anliyor ve ayarliyorsunuz kendiniz istediğiniz için mi yoksa doktorunuz mu oyle uygun gördü benim ilk gebelik de pek bilmiyorum 🤦🏻♀️
Kubra_miray_szr Minagezer benimde 62 gün kalmış aramızda pek yok🤗🤗sizin hangi aya geliyor eylül mu ağustos mu
Ruveyda_baskapan CiCi_BeBe_AnNeSi henüz almadım ama istekli sezaryen olacağım doktor tahmini Ağustos’un 2. Haftası dedi
Ipeksari57 Ruveyda_baskapan Merhabaa bizim de son 52 valla duygusallık hat safhada 🥲 bu ikinci gebeliğim ama sanki ilk gibi heycan duygusallık hersey var. Kızım da hatta 00.00 itibariyle tam 1 yaşına girdi koklayıp duruyorum onu 1 saattir tam 1 sene önce bugün kızımı aldım kucağıma Rabbim nasip ederse sağlıkla da 52 gün sonra da oğlumu Alıcam kucağıma♥️ Rabbim kimseye evlat acısı göstermesin sağlıkla kucağımıza alıp büyütmeyi nasip etsin Allah’ım 🤍♥️
Melisakrtl Ruveyda_baskapan ah ah dur daha ikinci trimesteri ariyorum🤣 36+3uz neredeyse hergun hastanedeyiz ilk gebeligim sirf korkumdan gidiyorum biseymi oldu olacakmi kalbi nasil atiyo:) cok hareketli artik canimi acitiyo doguma son 18 gun kaldi :) biraz erken gelcek suni sanci ile dogum olcak insallah son zamanlar hic gecmiyo :)
Ozlm0916 Burcu0707 4 gün var aramızdaaa 🤣🙈 ama uygulamaya göre sezeryan olursam 3 haftam felan kaldı 🥰🥰🥰