Tiredmother yarın bir kendi doktoruna git görül için rahatlasın şansa bırakmaya gelmez daha önce düşük yapmışssın belki rahim kalınlaştırıcı iğne yada hap verir. Benimde kanamam geldi o haftalarda acile gidip bişi yok dendi içim rahat etmeyip kendi doktoruma gitmiştim