Kızlar bende bugün aşılamanın 8. Catlatma iğnesini 10. Günündeyim, çok bir belirtim yok sadece göğüslerde şişlik ve hassasiyet var ayrıca belirt olarak kabul edilmez ama tortulu akıntım var :( gogus hassasiyeti iğne etkisi midir hala? Korkutuyor beni :(