mucizemm_ Bu mesajını görünce yüreğime bi nebze de olsa su serptin canım. Çok stresli bir süreç gerçekten. İnşallah tutunmuştur bebiş yarın aşılamada 12.gün kan vericem beklemek yıpratıyor çünkü. Bizimde bu aşılama başarısız geçerse bizde direk tüp bebek düşünüyoruz doktorumuz değerlerimize bakıp aşılama uygun olduğu için aşılamaya tamam dedik. hayırlısı olsun inşallah sende bende güzel haberlerle geliriz bu yıl bizim yılımız olur inşallah canım ♥️♥️