arzum8683 TeoMom evet şehir hastanesi ama 31haftalık olduk doktorum hiç demedi atrıntılıya gir diye geçen dedim geç kalınmış ama bi ara randevu al git dedi şaka gibi niye yönlendirmiyon demi nasıl gebelk takibi bu anlamadım😒 geç kalınmış ama gidecem yinede😐
TeoMom arzum8683 Git tabi canım yine bakabildikleri organlarına bakarlar Allah korusun bir sıkıntı olsa doğumdan sonra hemen müdahale edilir geç kalınmamış olunur inşallah bir şey çıkmaz tabi ama kontrollü olmak lazım ben 2li testi bile detaylı ultrasonla yaptırdım 1 ay sonra da detaylı ultrasona tekrar gireceğim
Ayse_4646 Gulistanhelin 2017 yılında 200 TL vermiştim o doktora ne uygunluktu. çok iyi bir doktordu ama tavsiye edilir
Minnosumm89 Minnakyavrum nasıl fark olmaz. Daha önce girdiniz mi yanlış bilgi vermeyin. Detaylı adı üstünde. Bebeğin kordonundaki damarların gidiş hızı bile ölçülüyor. Hamilelikte en önemli şey bununla öğrenirken birçok hastalık var
Minnakyavrum Minnosumm89 kendi gectigim durumu diyorum bana bilgi bile vermedi evet detaylı herşeye bakılıyor diyorum zaten birkaç dakika diğerinden uzun sürüyor rapor veriliyor eline ama kalkıp bana bir şey demedi doktor normal deyip geçti neyi yanlış bilgi anlamadm
ikkrk91 Mahbube İstanbul Avrupa yakasindaysaniz Bakırköy de perinatoloji profesörü Gökhan yıldırım var. Kendi ozel kliniği. Yaklaşık 1.5 ay once detayli ultrason randevum vardi. 850 tl idi. Ama suan zam gelip gelmedigini bilmiyorum. Ultrasonu cok iyidir.
ikkrk91 arzum8683 19 / 24 . Haftalar arasında bakılıyor. Kadın dogum uzmanlari perinatoloji uzmanina yönlendiriyor. Bebegin tum organlarina , ölçümlerine , kan akışına kadar ayrıntılı olarak bakiliyor. Ultrasonlar icinde en önemlisi acikcasi.