Pamukdeniz Doğuma 20 gün kaldı dün aşırı kabızlık cektim affedersiniz ardından da ishal oldum ve sonrası bugün bir baktım elime ufak baloncuklar geldi makatla vajina arası şişmiş 😕 ve genel cerrah müdehale edemem dedi bazen kendiliğine gecermiş önerileriniz var mı geçen oldu mu normal dogum beklediğimiz için çoğalır dedi ıkınmaktan sonra düzelebilir dedi önerileriniz var mı kızlar 😇
Aysegull00 Pamukdeniz bu aralar çoķ sık soruluyor madecassol krem var onu kullan ve zeytin yağ pamuğa dök oraya koy ben öyle çözüm buldum günlerce ağrıdan öldüm sabaha kadar ayakta durdum hatta ağrıdan acıdan geçmiş olsun
Zehber Pamukdeniz bende de aynı baloncuk dediğin sis gibi demi geçiyor o merak etme zeytinyağı yap bende yapıyorum çok iyi geliyor yada vix sur oda çok iyi geliyor
Asliiiiiii Pamukdeniz benim son 10 gün doğuma mecbur doğumdan sonra ameliyat gerekcek hatta elw gelecek kadar büyükse sezaryen bile olabiliyomus
denizefe canım gunde sıklıkla kantoron yagıyı sür hatta pamuga yagı dök tampon gb koy oraya ılk gebelıgımde aynıydım kantoron ck ıyı geldı
Pamukdeniz Agrı sızı yok duan ama baloncukların oldugunu bilmek beni rahatsız ediyor zeytinyağını deniyim krem önermedi doktor 😕 agrı yapmaz inş
Pamukdeniz Zehber ay içimi rahatlattınız inş geçer aynen elimle kontrol ettim baloncuk var 😕 inş geçer zeytin yağı deniyim her tuvalette mi sürüyorsunuz
Pamukdeniz Asliiiiiii galiba bahsettiğimiz tam hemoroid değil canım gebelikten baskıdan kaynaklı galiba doktor doğumdan sonra geçer dedi ama gecmeyende varmış 😕
Asliiiiiii Zehber baloncuk dediginiZ şey başka şeydir ben çocukluğumdan beri hemoroidden çekiyorum çok da Dr gezdim hemoroid meme ucu şeklinde ya içerde ya dışarda meme yapmış bagursh uzantısdr ya fazla ikinmaktan ya hamilelikten yada çok kabızlık yaşamaktan kaynaklanıyor , kendi kendine kaybolmaz aksine büyür
Deletedmom411 Pamukdeniz benim gecmedi agri sizi kanama vs yapmiyor sadece ufak bi sislik gibi kaldi maalesef , normal dogum yaptim bu arada
Asliiiiiii Pamukdeniz valla hemoroid yıllardır cekiorm hem dışarda hem içerde olmak üzere iki türlusü var ve geçecek bişey değil kaç Dr a gittim maalesef....🤔🤔
Pamukdeniz Deletedmom411 kendi kendini toparlar normal Doğumdan sonra dedi doktor ama ilerleyedebilir dedi yani çok zor birşey ya 😰
Ecrindemet Ben hamileligimde cekmedim ama dogum yaptiktan sonra afedersin 10 gun tuvalete cikamadim agliyordum artik.Allah kimseye vermesin bu hastaligi.Doktorum ikinmaktan olmustur demisti.Ve 4 ay boyunca cektim daha sonra duzelmeye baslamisti.Kesinlikle aci ve baharatli yiyecekler yeme cok fazla tetikliyor.Bol bol su icmeye calis canim baska caresi yok .
Pamukdeniz Ecrindemet allah razı olsun canım evet çok zor gercekten fazla müdehale de edemiyorlar düzeliyor Arada tekrar oluyor diyenler var ama inş düzelir 😕
Aysenurtsr Pamukdeniz normal dogumdan sonra nasil toparlaniyor ki, aksine daha cok artiyor. 1 ay once normal dogum yaptim, dogum esnasinda cikti yine doktorum itti geri, son 1 haftadir oturmakta zorlaniyorum resmen yine basladi.
Pamukdeniz Zehber sağol canım akşam sürdüm iyi geldi dediğin gibi 😇 sen sabah akşam mı sürüyorsun her tuvalette mi
Asliiiiiii Zehber zeytinyağı kremler yağlar vs sürdukce sadece kanamayı ortdaan kladrrsnsz rahatlatır iyi gelir ama kalıcı çözüm değil maalesef benim doğuma 10 günden az var ve kac Dr a gittim duruma göre bakılacak belki de ben normal bekliyoum doğumu ama sezaryen olabilirsin diyorlar
Zehber Pamukdeniz vallaha her tuvalette sürüyorum ama bende kanama yok kuzum sadece sis küçük birşey ona iyi geliyor
Ahsennn Pamukdeniz ben Doğumda oldum. Kabus gibiydi kabız olmamaya dikkat et Doğumdan sonrada hemen doktora git
Pamukdeniz Ahsennn dogumdan sonra bir iki aya gecebilecegi için hemen doktor önermiyorlar doktora sordum da ilerleyede bilir ama dedi korktum 😕