ZeyTa yani şimdi eşiniz hamileliğinizle ilgileniyo mu sizin sağlığınız için olsun sıkıntılarınız oluyosa onlarda yardımcı oluyosa bu yeterli bence, bebek açıkça onların bizim kadar heveslenebildiği bir şey değil. Bir de eşiniz normalde sizsiz alışveriş yapıp kendine ya da size bir şey alan biri mi? Benimki değil açıkçası onun ihtiyaçlarını da ben alırım o sen ne alırsan benim için uygundur modunda birisi alışverişi pek sevmez, bebek için de ufak tefek kendim alıyorum büyük şeyleri birlikte alacağız artık 31 hafta olmak üzere.
Yani bebek çok istediği bir şey olduğu halde bazen der ben senin kadar hissedemiyorum kusura bakma ama mutluyum tabi falan şeklinde zaten benimle ilgileniyo evle ilgileniyo bunlar benim için yeterli siz de bu durumu kafanıza takıp streslenmeyin bence kucaklarına alsalar bile hemen adapte olamayabiliyolar, bi akrabanın eşi doğum sonrası evde gelen giden olduğunda hiç bebekle ilgilenmemiş sadece misafirlerle ilgilenmiş abla nasıl kızıyodu yanıma gelmedi bebeğe bakmadı hiç diye🤭 erkekler bazen biraz şey oluyo malesef😂