ZeyTa bence erkekler , somut olarak görmeden o hissi alamıyor :) yani doğduktan sonra değişecektir mutlaka onlara o duygu o an yükleniyor sanırım. Düşününce , bende hamile olmadan önce karnında bir canlının nasıl hissettirdiğini hayal edemiyordum. Lütfen üzülmeyin , bu dönemde ekstra duygusalız. İçinden beler geçirdiğini de bilemeyiz ayrıca herkesin sevgi dili cok farklı :)