Karyakal canım bnm eltimin de aynı böyle öğrenmiştik hatta o yok diye üzülmüştü bn tecrübeli olduğum için iki çocuk annesiyim o yüzden diyorum bunu neyse bn testi kırıp içindekini çıkarıp ışık tutmuştum sen gibi ve aynı böyle çizgi vardı üç gün sonra normal test yapmıştı çizgi tam belli olmuştu bnce var seninde bebiş inşallah Rabbim en hayırlı zamanda kucağını doldurur🤲🤲