Karyakal valla ben adetime 6 gün varken yaptım silik gördüm ışıkla oda hatta ailemden kimse inanmadı daha çok erken umutlanma dediler gittim ertesi gün tekrar test aldım bu sefer kaset olan onda bi tık daha net çıktı ama bana yine inanmadılar adet günüme var diye kan falan verdim sonucu çıkana kadar buraya resimler attım benle beraber çoğu kişi silik çizgi gördü sonra beta sonucum çıktı 32 ile öğrenmiş oldum