Mükemmel bi duygu bebeğinizi gördüğünüz an ki hissiyatı size anlatamam. Ağrılı bi süreç malesef ama gerçekten acı eşiğim çok düşük olmasına rağmen ben bile dayandım. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Henüz daha ayağa kalkıp yürümedim birazdan yürüyeceğim İnşAllah kolay olur 🥺 Allah isteyen herkese nasip etsin hayırlısıyla ❤️