tly cok iyi benim doktor son ana kadar beklemiyor risk alamam diyor elimden geleni yapıyorum. İnş emeklerim boşa gitmez persembe gunu gidip yatış yapılcak bir gun hastane de kalıcam elle dondurmeye calışcaklar olmassa donmezse 39+3 hftaya kdr bklicez sezeryan gunu alıcaz dedi kndi dogumasına 2hfta kala sezeryan olcak yani allaha bıraktımm uzulmek istemiyorum hayırlısı neyse o olsun inş ama kalbim normal dogumdan yana 😔