ozlemtugra sizin tam 40 olduğu gün mü alacaklar? Benim bugün tam 40+1 oldu sancım gelir belki sancımla hastaneye giderim bebeğin gelmek istediği anı beklerim diye de biraz 40 lara kadar durdum ama sancı su vs hiçbir belirti de olmadı şimdilik bir sıkıntı da yok beklesem 41-42 ye kadar rahat bekleyecek gibi hissediyorum ama haftaya gideceğim inş fazlasına cesaret edemem belki😊doktor hatta 38 de alacaktı 40 a kadar zorladım