Nistik devlete mi gidiyordunuz özele mi? Benimki de makat gelişli olduğu için ve 40. Haftama girdiğim için benden imza aldı bu saatten sonra risk taşıdığını belirtti büyük risk alıyorsun vs dedi sadece ihtimallere yönelik risklerden bahsetti tabi bebek ve bende bi problem yok şu an😊 ama sizin de makat gelişli olmasına rağmen doktorunuz bekliyor ..benim doktor sancınla beraber bebek dönmezse ve ayaklarıyla kanala girerse bu Sefer sezaryen daha da zorlaşır dedi🤔sizden de imza talep etti mi doktor diyeceğim ama kendisi beklemenizi istemiş
tatliiannnee doğumhanede psikolojniz bozuluyorsa ameliyathane ortamını nasıl kaldıracaksınız? 😅