biruykusuzanne Aslaninannesi01 iyi de 200 gram üretilmiyor o yüzden mecbur 500 gram 10 TL ye alıyoruz
biruykusuzanne Miiiii iki yıl önce annem pazar için 100 TL verirdi evli değilken. O pazar arabasını komple doldurdum birde gelirken bimden birsğğr çerez vs alırdım şimdi 3 kilo sebze alsan bitiyor
Miiiii biruykusuzanne iki hafta once pazara gittik esimle esimin dedeside biseyler istedi bi pazar arabasi doldurduk 250 kusur biz 30 40 tl de dedesinin istedigini aldik 300 tl ye yakin para harcadik yani dolsun diye bir tane karpuz 50 tl orta boy şaka gibi
biruykusuzanne Durulay3 şuan geçinemeyen o kadar insan var ki. Şimdi ekmeği bile düşünerek alıcaz dün 3 ekmek aldım 30 TL verdim içim acıdı yakında mama bez alamıcaz
Durulay3 biruykusuzanne gecekten öyle çok üzülüyorum artık göreceğiz hersey oy zamanında meydana çıkacak bakalım gerçekten ınsalar o adama oy verırse demek bız bunları hakedıyoruz burda açık açık konuşmak gerekirse aramızda daha gözü açılmamış cahil insanlar var maalesef 😐😐
biruykusuzanne Celiktss 250 gram üretilmiyor. Üretimde bizde ondan alırız. Tek gram olarak 500 gram üretiliyor yani mecbur bırakıyorlar 10 TL verip almaya.
biruykusuzanne annesinin_beybisi sadece 500 gram üretiliyor uygunu olsa bizde uygununu alırız yani ya bunu aşcaksınız yada hiç slmıcaksınız diyorlar
biruykusuzanne mhndshnm o konuda bir fikrim yok hiç oralardan almadım bu zamana kadar fırından ve yan taraftaki süper marletten alıyoruz
mhndshnm biruykusuzanne Gerci bizim 4 5 liraya aldıklarımız da 200 gram sandviç ekmeği gibi. Ben marketten dilimli tam buğday ekmeklerinden alıyorum dolaba koyuyorum 1 hafta falan yiyoruz. Artık nerden kısacağını şaşırdı insanlar 😁
Arzutyfr Bu yapılanlar sağlık için, siz ekmek tüketmeyin sağlıklı beslenin diye yapılıyor. Hala anlamıyorsunuz. Şükredin sabredin 😂😂😂
Nnanaa Arzutyfr ben de şey bekledim biz ekmek yemiyoruz der biri diye hahahahha hep öyle tipler var ya benzine zam gelir biz araba kullanmıyoruz falan der 😂
Deletedmom623737 Nnanaa eşim günde 1 ekmek yiyor bazen daha fazla her şeyi ekmekle yiyen birisi şaka maka ekmeği azaltsın söyleyeyim de lskfkad
Deletedmom623737 Pcoslubiranne şaka yapıyorm de tekli ekmekten mi bahsediyorsunuz yoksa oraya özel köy ekmeği felan mi!??
Pcoslubiranne Deletedmom623737 giresun merkezde tekli ekmekler 4 lira olmus ilcede tireboluda birsz daha buyukleri yapiliyor. 10 liradan 14 liraya cikmis gene de 2 ekmek aliniyor gunluk eve.
Nnanaa Deletedmom623737 hahahahahha bencede 😂 ama standart ekmek 200 gram oldu eşin de haklı aslında yemekle😂