Edanne Belirtiler gitti onu söyleyeyim tek şey kaldı başta tiksindirdim yemekleri hala yiyemiyorum et, tavuk, balık gibi hayvansal hiç birşeyi resmen tüketemiyorum. Yalnızca ayran ve süt arada midem bulanmazsa canım çekerse peynir 😂 Belirtiler kaybolunca çok korkardım normalmiş hormonal adaptasyon diyorlar buna o yüzden sende de belirtiler bi görünüp bi kaybolursa sakın telaşlanma 😂