Merhaba kızlar bugün doktor kontrolüm vardı normalde regli tarihime göre 7+5 haftalık hamileyim ama bugün Ultrasonda 6+3 olduğu söylendi normalde kalp atışı için gitmiştik kalp atışını gördük ama duyamadık doktor normalde biraz daha hızlı atması gerekir yavaş atıyor biraz dedi salı günü tekrar gidicez bu durumu yaşayan oldu mu ? Çok mutsuz ve endişeliyim 🥺🥺