Zelihaaaa 6+6 günlüğüm bnde kese 27×8.5 mm CRL 6.4 mm düşük tehlikem var kalp atısı için 1 hafta sonra gidicem inşaALLAH duyarım bebegimin kalp atısını
Zelihaaaa ceymus7 hafif kanamam oldu progestan kullanıyorm gecti hamd olsn ultrasynla bakıldktan snra takibe almamız lazm düşük tehliken var dedi doktorm
Deletedmom421 Bende 5+6 gittim kalp atisi var dedi dr 6+1 de ozel hastaneye basliyim diye gittigimde Dr kalp atisi var ama kese biraz duzensiz dedi progestan verdi kanamam da yok boyle yasayan oldumu