Benim de 22 haftalık kalp durması nedeniyle kaybim var. Mhtfr ve pai biri heterezigot biri homozigot. Ama genetik doktoru da şuan ki doktorum da pıhtılaşma değil pıhtılaşma yatkınlığın var dedi. Bu sonuçlar düşüğe neden olur diyemeyiz dediler. Doktorum iğnenin anneyi korumak için olduğunu söyledi anneye pıhtı atma ihtimalini ortadan kaldırıyor bebeği korumak amaçlı olmadığını soyledi. Şuan tekrar gebeyim ve ne iğne ne aspirin kullanmıyorum. İnşallah sorunsuz sağlıkla tamamlarim gebeliğimi🤷🏻♀️