Deletedmon099282  Sonucuma bakar misiniz
Princessmom Deletedmon099282 benmde mthfr 1298geni sadece homozigottu aspirin kullandm sadce. 34 haftadaym. İğne gerek görmedi doktorum
2505 Deletedmon099282 tek geninizde sorun var ancak bazı doktorlar önemsemeyebiliyor tek geni eğer kaybınız varsa bir sonraki gebelikte koruyucu olarak düşük doz bile olsa iğne başlayacak doktoru tercih edin bence çok geçmiş olsun
12siradanbiri Deletedmon099282 canim tek geninde pihtilasma görünüyor heterozigot yazan muhtemelen ilac veya igne verecektir
Deletedmon099282 12siradanbiri teşekkür ederim evet tek birinde mutasyon var çok önemli değilmiş ben şeyi merak ediyorum aynı durumda olduğum birisi var mı iki tane düşük yaptım doktorum bundan dolayı oladabilir olmayadabilir diyor
12siradanbiri Deletedmon099282 ben de 2 defa dusuk yaptim ama 4 genim de pihtilasma var benim,aynı gende de var büyük ihtimal bundan kaynaklidir
Fatma0090 Deletedmon099282 kalp durmasına ve düşüğe sebep oluyor pırtılaşma bunun içine hapını ve iğnesini veriyorlar kuzum sürekli gebelik boyunca kullanıyorsun ben ilk 4 ay göbekten iğne vurdum suan koldan vuruyorum
SevimlimX Deletedmon099282 benim aynı gen homozigot üç düşüğüm oldu şuan hamileyim iğne aspirin kullanıyorum 37. Haftadayim
Deletedmon099282 12siradanbiri dört tane çok fazla ama benim hem bi tane hem de zararsız bir şey iki doktor da böyle söyledi bilmiyorum
12siradanbiri Deletedmon099282 evet burada da görüyorum onlem amacli kullananlar var ama doktorunuz oyle diyorsa sorun yoktur gecmis olsun 😊
mart26 Deletedmon099282 merhaba kan pıhtılaşması sadece düşük mü yaptırıyor yoksa kalp durmasına da neden oluyor mu? Benim de bir kalp durması var 22 gün önce kürtaj oldum test yapmayı düşünüyorum da ☺️
Aise44 Deletedmon099282 size hamile kalırsanız düzenli oksapar verirler doğuma kadar bende de iki gende heterezigot tüp bebekle oldu hergün oksapar 32. Haftaya bakadar transferden hemen sonra başladım. Bu testi yaptırdığınız iyi olmuş muhtemele kan pıhtılaşmasından kaybettiniz bebeklerinizi bir daha yaşamazsınız inşallah
Deletedmon099282 12siradanbiri teşekkür ederim inşallah başka bir şeyden değildir doktorlar bu çok etki etmemiştir dediği için şimdi düşüklerime farklı nedenler arıyorum
Deletedmon099282 Aise44 Allah razı olsun inşallah bir daha olmaz, doktorum bunun çok etki etmediğini söylediği için başka neden arıyorum gen testi sonucum çıkmadı inşallah başka kötü bir şey yoktur bana dua edin lütfen 🙏
Aise44 Deletedmon099282 bağışıklık testleri düşük sebebi araştırırken yapılır bu testler ciddi bilgiler verir
Deletedmon099282 sweettyy19 düşük nedeni bu mudur diyorsunuz ikisi de aynı haftada düştü kalpleri duruyordu
Deletedmon099282 Princessmom Benım doktorum da hamile kalırsan iğneye gerek yok dedi ama iki taneden sonra korkuyorum