Merkezi pay ölçerli binada ara katta oturuyorum evim güneycephe ona rağmen çok ödüyorum! Arkadaşımız mühendis ve doğalgaz sektöründe payölçerler 2-3sene sonra bozuluyor tüm binay bölüyolar dedi ama haksızlık benn boş odalarımı açmıyorum çocuğu olanlar açıyor onları da ben ödüyorum kesinlikle saçmalık