EAY Binalarda avantajlı tabi kim ne kadar yakarsa o kadar ödüyor, ama şöyle bide dezavantajı var Kasim ayında yakmaya başlıyorlar ,Nisan ayın a gelince bitiyor kalorifer i yapmıyorlar ,bazen hava soğuk olduğu zamanlar bebekli bi aileyseniz zor olur bebek üşüyebiliyor hava şartları değişiyor, bireysel kombi olmuş olsa istersen ağustos ayına kadar yak kimse karışamaz ama merkezi sistem olunca binaya kurallarına uyman azim.