47 ile hamile kaldım 3 ayda 42ye indim şu an 33 haftalığım ve 54 kilo olmuşum. Herkes çok az kilo aldın falan diyor karnım da küçük 😄 Ama bebeğim sağlıklı ve gayet iyi durumda şükür 🤲🏼 Özel olarak bir beslenme programı takip etmedim açıkçası ama süt, yoğurt, peynir ve kuruyemişe dikkat edebilirsin canım