Emresra61 twohones yasa yasama kuzum 28. Haftada vuruyorlar ıgneyı ıkıncı gebelıklerde oyleymıs benım doktorumda oyle soyledı . Doğumdan sonea da bebegın kanına göre yıne vuruyorlar
Seher19 bahar-1903 onuda nasıl araştırcaz ki allha kalmış bisey allhim herkese vicdan versin bu zor günler bi geçseydi ya
Seher19 twohones gerçekten öyle ya ozellerde bu kadr pahalı olmasa cidden gidipte onlada muhtaç olmamda ama askeri ücretle çalışan birisi için çok zor allhim yardim etsin bi yapsaydım içim rahatlıcak
twohones Denizzeynepelif_22 bana söylenen gerek görseydik iğneyi biz ücretsiz bir şekilde yazıp vuruyoruz zaten dediler. Yani hastane kendisi iğneyi temin edip vuruyor siz ne iğne için nede vurmak için ücret ödemiyorsunuz