bahar-1903 twohones 2 seneye yaklaşmış yaptirmalısın bence , bi zararı yok zaten aksine bebek için iyi sağlıklı olması icin
bahar-1903 twohones bide doğumdan sonra yapılıyormuş ya 2. Doz ,onu herkes e yapmıyorlar bebeğin kan grubuna gire yapıyorlarmış bebek (-) ise yapmıyorlar,(+) işte doğumdan sonra ilk 72 saat içinde mutlaka 2. Dozu yapıyorlar
twohones Denizzeynepelif_22 yaa ay benden neden bu kadar fazla istediler 🤦🏻♀️ Hemde çelişkili konuştular
twohones bahar-1903 evet biliyorum ilk gebeliğimde ikisinide vuruldum ben ama bu sefer böyle söyleyince doktor dedim heralde gerek yok 🤷🏻♀️ Neyse ekstra bir doktora daha gitsem iyi olacak sanırım
Seher19 twohones benim ilk gebeligim özele gidiyorum iğne için devletten alsam randevu gitsem yaparlarmi
Seher19 bahar-1903 ya anlamiyorum bence çok saçma bi durum ugrastiriyorlar insanları kan uyuşmazlığı olan bisey bunu her doktor biliyo 28 hafta olduğunda özelde de olsa dewlette olsa vurulması gerekiyo ben tüp bebekle tedavi gordum suan uzaniyorum 28 hafta olmama 2gun var ve nasıl yapicam nereye gidicem bilmiyorum
bahar-1903 Seher19 Her doktor hastalarıyla ilgilenmiyor ki kimi azarlıyor kimin başından savma derdin de ,bizlerde hangi doktor a güveneceğimizi bilemiyorum doktorlari iyi araştırıp gitmek lazım .
twohones Seher19 sormayın ya bir haftadır yaşadığım stres sıkıntı yaptığım ödemeler Yani gerçekten insanların haklarına giriyorlar
Seher19 bahar-1903 onuda nasıl araştırcaz ki allha kalmış bisey allhim herkese vicdan versin bu zor günler bi geçseydi ya
Emresra61 twohones bızımde uyuşmazlığımız var benımde ıkıncı gebelıgım. Doktorum 28. Haftada ıgne vurucaz dıyordu 14. Haftamda cok az bı lekelenmem oldu bır kere ne olue ne olmaz dıye vurdu ıgneyı . 28 de yıne vurulucakmısım galıba
twohones Emresra61 evet bana da kanaman olursa vururuz demişti ama ben ilk gebeliğimde öyle bir problem yaşamadım, şu an 28 haftalık hamileyim şimdiye kadar yine bir sorun yaşamadım
Seher19 twohones gerçekten öyle ya ozellerde bu kadr pahalı olmasa cidden gidipte onlada muhtaç olmamda ama askeri ücretle çalışan birisi için çok zor allhim yardim etsin bi yapsaydım içim rahatlıcak
Emresra61 twohones yasa yasama kuzum 28. Haftada vuruyorlar ıgneyı ıkıncı gebelıklerde oyleymıs benım doktorumda oyle soyledı . Doğumdan sonea da bebegın kanına göre yıne vuruyorlar