@Elifderin34 cinsiyet partisi yaptığımız gün erkek çocuk evde beslenmez diye gülüyordu gelenlerden ikisi :) erkek hissediyordum baştan beride ve oğlumuz olacak . O kadar kötü söylemler oluyor ki kız çocuğu için aynısını söylesek gerici, cinsiyetçi ve daha bir çok şey söylenir oysa evlat kızı erkeği olmaz söylenler kendisi seçmiş gibi veya oğlu olan şükür sağlıklı diyeceğine şaşırıyorum ama kesinlikle çok üzüyor anlayabiliyorum sizi de…
Duymamak lazım şükür bugüne sehzadem paşam diye dolanmak lazım onlara karşı herhalde o dilden anliyolar 😂