Elifderin34 Benimde ilk böyle moralimi Cok bozmuşlardı , ilk hamileliğimdi 3 gün ağladığımı biliyorum insanların yorumları yüzünden. Herkesin içinden erkek/kız geçebilir ancak ortada masum bir bebek var doğduğunda kız erkek diye bakılacağını düşünmüyorum bile. Her şeyin hayırlısı büyüdüklerinde nasıl olacağını bilmiyoruz bile. Sağlıkla kucağımıza alalım. Kötü yorumlu bencil insanlardan uzak kalalım