36+3’ den merhaba🦁 Ütülerimiz ve çantamız 30.haftadan hazırdı iyi ki enerjim varken erkenden yapmışım. Beşiğimizi ve dolabımızıda bu hafta kurduk yerleştirdik. Şimdi bir genel temizlik kaldı ondada dolap içleri baza altları yaptım. Gerisi yarın yardımcı bi abla gelecek ona emanet :) Sonrası keyifle paşamı beklemekte😌🥰