Melikemercimek Aysh89 yumurta yeme bence o tetikliyor kardeşimin öyleydi bir de toz ve sıcaklar da tetikliyordu
Aysh89 Melikemercimek Yumurta yemiyorum ama süt içiyordum kestim ilaç kullanıyordum gyne ferro kestim şimdi yavaştan düzeldi bi kaç gün sonra bakacam ne olacak
Mucizebeklerkennn Benimde soğuk ürtikerim var. Yani soğuga karşı cildimin dayanikligi 0. 5 dereceden daha soğuklarda hemen kaşınmaya kabarmaya başlıyorum. Ayrıca dün farkettim patlıcan da alerjim oldu hamilelikte. Kolumun bir yarısı kabarmış ve kizarmis
Aysh89 Mucizebeklerkennn bende patlıcan dan şüphelendim ama dün de yedim bişey olmadı sütü kestim içtiğim ilacı kestim travocort kullandım o rahatlattı bugün hiç kaşınmadım henüz soğuk kompres rahatlatıyor ama bni. Ödem çok ayaklarımda biraz yürüsem şişiyor hemen belki ondan dedi doktor
zeyzeyneyney Mucizebeklerkennn merhaba üzerinden çok geçmiş ama umarım görürsünüz. Bende de soğuk alerjisi var bu durum doğumda herhangi bir sorun teşkil etti mi ?
3babymom Aysh89 tamam anca bayramdan sonra sorayım gidince ben de duramiyorm ellerim şiş vaziyette sürekli kabarcık ve kaşıntı bıktım artık
Aysh89 3babymom inşallah dr uygun bulursa bi an önce kurtulursun bugün daha hiç kaşınmadım o kadar mutluyum ki kalan Bi kaç parça eşyasını yıkıyorum bebişin
3babymom Aysh89 inşallah canım cok sağol 🌸 sana da kolay gelsin az kalmış inşallah sağ salim kucağına alırsın 🌸
Mucizebeklerkennn Aysh89 fazla yiyince de olabilir. Ben dün biraz abarttım hem öğlen hem akşam yedim o yüzden olmuş olabilir
Aysh89 Mucizebeklerkennn vallai herzaman yediklerimi yiyorum fazla bişey yemiyorum ama süt içmiyorum şimdi gyne ferro içiyordum 3 gün kes dedi doktor krem de bitti travocort kullandım o iyi geldi kurudu ayaklarımda ki o şeyler umarım daha da gelmez
Aysh89 Beni alerji yapan şeyi gyne ferro sanırım kızlar 3 gün içmedim bugün içtim şimdi ellerim kaşınıyor çok fena ayağımda ki kuruyan yaranın yeri kaşınıyor oysa kaşınmıyordu kaç gündür takipteyim de.