Cansu1- senin de yardımcın olsun cnm bnm valla bgn salak bi doktora denk geldim Travocort verdi merhem içinde kortizon var bununda umarım iyileşir doğuma 1 ay 1,5 ay kaldı bişey yapmak istesem yapamıyorum 1 2 çamaşırı var çocuğun yıkayacam sonradan gelen ellerimden bulaşır die dokunamıyorum bir de egzama dedi doktor araştırdım ürtiker ama adam egzama die tutturdu kendi doktorum da ürtiker dedi süt içmeyi bıraktım gyne ferro içiyordum onunda 1 gün içip diğer gün içmiyorum bakalm nolacak Allah yardımcımız olsun hepimizin