Hakanbuse inşallah canım zamani geldigi zaman gelir bebişin merak etme ben bugün kontrole gittim doktor baş geliş yerleşmeye çalışıyor doğumun herhan olabilir dedi zaten 2 gündür belim çok ağrıyor bide hafif kasık ağrılarım var bekliyorum bende çok yoruldum böyle uyku uyuyamıyorum oturamıyorum da artık