TazeAnne06 Hakanbuse alttaki çizgi 60 üzerinde olunca sancı oluyor diye biliyorum ben sizde ufak kasılma olmuş bence sancı değil olsa zaten söylüyorlar
BoyGirlAnnesi Hakanbuse sancın yok ama kasılmalarda da böyle çıkabiliyor her şey normal sancın olsaydı doktorun söylerdi
Hakanbuse tarcinnnn doktorum kilosu biraz düşük dedi kağıda bakti ama bisey soylemedi bende sormadim unuttum
tarcinnnn Hakanbuse söylemediklerinde normalde sancı vs olmuyor zaten sizin de dümdüz 40ın üzerinde olması gerekiyor sancı için
Hakanbuse tarcinnnn bi kac yerde 40 in ustune çıkmış ilk hamileligim o yuzden merak ettim regl sancisi gibi sancilarim var acaba normalmi onlar cikmis sanirsam
tarcinnnn Hakanbuse bana bebek hreket etmiş de ondan çıkmışlar gibi geldi. Doktorunuz problem olsaydı söylerdi bence
Hakanbuse TazeAnne06 25 haftalikken girmistim daha once sancin var diye yatirmislardi hastaneye simdi hic bisey demeyince tedirgin oldum tesekkur ederim
Hakanbuse BoyGirlAnnesi tesekkur ederim cevaplariniz için biraz daha dursun kızım hemen gelmesin en azindan haftasini doldursun diye düşünüyorum
BoyGirlAnnesi Hakanbuse rica ederim inşallah canım zamanın da gelsin bizim kız da inatçı çıktı gelsin diye bekliyorum gelesi yok kızlar inatçı oluyor 40 dan önce kolay kolay gelmiyor diyordular bizjm de öyle olacak sanırım
Hakanbuse BoyGirlAnnesi valla gelse de olur artik diyorum çünkü yoruluyorum bazen bi an önce doğsun istiyorum artik