Ruveyda55 ben de adet kanaması gibi kanamalarla geçirdim ilk 3 ayı, bazı günler lekelenme gibi oluyordu ama bi 10 gün kadar adet kanaması şeklinde oldu pıhtılar düşürüp koştur koştur kesin düştü diye doktora gittiğimiz de çok oldu..ama sonuç: miniğimiz hala bizimle bi kaç gün sonra 33 haftalık olacak 🧿🙏 eğer bebeğiniz sağlıklıysa hiçbir şey olmayacak endişe etmeyin, istirahatinizi edip ilaçlarınızı kullanın bekleyin..sağlıklı doğumla sonuçlanan her 2 gebeden biri gebeliğinde kanama geçiriyor..çok yüksek bir oran..pozitif kalın yeter ki 🥰