SevCem Mela canım planlıyorduk bebeği o yüzden temmuzda başladım folik aside.2 ay önceden yani. İnşallah herşey yolunda gidecek. 🙏
SevCem Mela Bugün gittim. 💕 çok şükür kalp atışını duyduk. Rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun. Çok mutluyum