SevCem 5o kadar ağladım ki biri dedi kese bile yok dış gebelik ağla gala gittim kese gördü özel bi dr o da kese o kadar kucukkki 4 hafta bile değil dedi Allahtan umit kesilmez dedı iğne yaptı yolladı süt ve yumurta bol ye dedi Soda icme dedi sonra gittim kese büyümüş ama boş içinde bebek yok bu sefer bos gebelik dediler kanamada var tabi bidaha ağla ağla beklemek istedim sonra bebeğimi gördüm ama bu sefer de kalp atışı yok gibiydi 1 hafta bekleyelim dedik sonrası çok şükür bebeğim gumgum kalbi attı çok şükür ama kanama lekelenme tarzı devam ediyor bebeğim iyi çok şükür karamsar olma bekle