Benimde aynı 2haftayı geçti öksürmekten gece uyuyamıyorum sabah erken kalkıyorum karınlarım ağrıyor artık. Tam geçti diyorum geçmiyor. Önceden limon sıkıp içerdim iyi gelirdi ama o da iyi gelmedi. Ihlamur içiyorum. Dün pekmezle zeytinyağını kaynattım içine karabiberde koydum sanki biraz boğazımı yumuşattı ama yine öksürükle kalktım.