Ikram2020 Arkadaşlar 27 haftalık hamileyim ,2 haftadır kesilmeyen boğaz ağrısı ve şiddetli kuru öksürük var ilaç fln da vermiyorlar ne yapabilirim öksürükten kurtulmak için önerileriniz var mı geceleri fln uyuyamıyorum öksürükten psikolojim bozuldu 🥺😣
Ormanmeyveli Ikram2020 Hasta olunca hep yaptığım nane limon karabiber bal karışımı , tavuk suyuna çorba içine sarımsak biraz sirke limon sonra battaniyeyle terlemek birde sirke ve tuzla gargara
Kcktrkul Ikram2020 mor turp şimdi olurmu bilmiyorum ama içini oyup bal ve çörek otu koyup yesen çok faydası olur bende çok çektim öksürükden
Stella_0 Ikram2020 Bana doktorum günde 1 tane bitki çayı içebilirsin dedi önerisiyle zencefilli ıhlamur içtim. Ballı süt içtim birde boğaz pastili strepsils aldım sabah akşam kullandım. Öyle öyle hafifledi. Ağır grip geçirdim bende. Öksürürken karnım patlayacak sanıyordum öyle ağrı sancı giriyordu. Kontrolde kesemde de bebekte de sorun yok değil mi diye sordum doktora :) çok şükür böyle atlattık Rabbim şifa versin 😊🙏
Naz_1648 Ikram2020 benim de öksürüğüm olmuştu kadın doğumcuma gittim şurup verdi bana o geçirdi tabi haftam ozaman 15 falandı. Yani ben ne yaptıysam geçiremedim evde. Doktora görünmediyseniz görünün derim yada arayıp sorun ilaç yazarmısınız diye. En azından çekmezsiniz belki ilaç yazar
Ikram2020 Kcktrkul bende bilmiyorum ki var mı başka bi önerin var mı yardımcı olursan çok sevinirim gerçekten çok sıkıntıdayım
Ikram2020 Naz_1648 Hollanda’da yaşıyorum 1 ay oldu geleli burda hiç bieşy vermiyorlar Türkiye de olsa bu kadar sürmezdi 😣
Nil2736 Ikram2020 banada vermediler. Kaderime terk ettiler. Sonra bronşite çevirdi. Sonra mecbr antibiyotk buhar ve alerji ilacı başlattı göğüs hastalıkları uzmanı. Yani hamilelere kendinden geçmesini bekliolar ama olmayınca olmuo. Başta tedavi uygulansa hem öksürktn 2 haftam rezil olmazdı hemde ikizlere hamileyim bebeğin biri öksürmekten kanala indi şimdide erken doğum tehlikesi ile uğraşıorm. Ballı sütler çaylar hibçişe işe yaramıo. İllaki ilaç almak gerekiyor. Tam 27 li haftamda başladı. Şuan 30 haftalığım. Yerimden kalkmam yasak.. hep öksürük bu hale getirdi. Ondan göğüs hastalıklarına git. Onlar hamileye zarar olmayan ilqçları verio.
Rabia-66 Nil2736 Sanada geçmiş olsun canım ben tam 1 ay ağır grip oldum neler çektim hiç geçmicekmiş gibiydi geri tekrardan başladı 2-3 hafta sürdü Limonlu bal çok iyi gelmişti bademciklerim çıkcak gibiydi sesim gitmişti çok zor hamileyken grip 😣
Ikram2020 Nil2736 yaaa çok geçmiş olsun aynen ya kasılıyoruz öksürürken uyuyamıyoruz insanın psikolojisi bozuluyor resmen inşalah sağlıkla zamanında alırsın bebeişkeirni kucağına
Efulimm2608 Ikram2020 30 haftalık hamileyim bende memleket değiştirdim Diyarbakır’dan Çanakkaleye tasındık artık hava değişikliğinden mi bilemiyorum bende oğlumda rahatsızlandık bende de kuru bir öksürük vardı cigerlerimde ağırıyordu acile gittim bir şey yapamıyoruz maalesef göğüs hastalıkları polikliniğine gitmeniz gerekiyor dediler eve geldim ballı süt limonlu su felan derken gecti bende çok kötü atlattım uyuyamıyordm öksürmekten 1,5 hafta sürdü benimki 😥
Ikram2020 Efulimm2608 ya çok geçmiş olsun bende Türkiye’den Hollanda’ya geldim bende hava değişikliğinden diye düşünüyorum 2 haftadır çekiyorum hiç bişeyin faydası olmuyor
MNursel Ikram2020 ahh bu durumu yaşarken postu görünce bir gireyim fayda olur belki dedim . Bugün gittimm canım gargara verdi doktor ama gel gör ki nasıl kusturuyo beni . Serum takıldı hava verildi ilk 1 saat iyiydim ama sonra yine başladı malesef. Limonlu ballı süt içiyorum sürekli geçmiyor. Yarın zencefil alıp deneyeceğim. Öksürmekten karnım ve kasıklrım ağrıyor artık yeter artık dayanamıyorum diye ağladım resmen bugün . Acile gidip bir serum takıl istersen
Ikram2020 MNursel çok geçmiş olsun sana da canım burda yapmıyorlar müdahale çekiyorum zencefil fln içtim hiç faydası olmadı
Stella_0 Ikram2020 yok hazır değil aktardan alıp direk kendin yap poşet çaylar zararlı zaten normal yaşantımda da hiç kullanmam.