Hamisbirhemsire merhaba benim çok yakınım sağlık müdürü, bu sorunun bir çok hastanede yaşandığını, hastanelerde yenidoğan bebek ölümlerinin arttığını ve son zamanlarda solunum sıkıntısının neredeyse yenidoğan her bebekte yaşanmaya başladığını belirtti. bazı illerde hastane yönetimleri kadın doğum doktorları ve sağlık müdürlüğü yönetimi acil düzeyde toplantılar yapıyormuş ve sorunun nedeni araştırılıyormuş, denk geldiniz mi merak ettim .