-sef-
-sef- bakın 2 li test bir tarama testi , yanılma payı malesef ki çok yüksek . Allah korusun test sonucu geliyor pozitif anne ve baba acaba çocuğum down sendromu diye kendi kendini yiyiyor haklı olarak . Bebeği aldırmayı düşünmeyenlere önermiyorum çünkü anne karnında malesef ki hiçbir müdahalesi yok . İlerleyen zamanlarda bebeğin ense kalınlığına parmak ölçülerine bakarakta zaten söylüyorlar . Benim yakınımın pozitif çıktı hemen perinatologa gititk çok detaylı bir şekilde baktı ve bebekte down sendromu görmüyorum kesin bir sonuç isterseniz koldan yine kan alınıp Ankara’ya yollanıyor dedi. Yani pozitif çıkarsa o süreçte ve test sonucu Ankaradan gelene kadar bizler yıpranıp üzülüyoruz .