Ceren3510 Sevess bazen yor Sevess Allah sağ salim kucaginiza almayı nasip etsin.bazen bu tarz yorumlar gördüm.bende kısa boylu ve kilolu olunca korktum
Zehragniken Hamisbirhemsire Valla bende anlamadım. Normalde su içsem yarıyordu vücudum kilo almaya çok müsait ama ne hikmetse gebelik de almıyorum:))
Dobbymommy Cancemm Evet ama doktorum bana kilodan dolayı sıkışma olabilir falan deyip beni biraz korkuttu kaç gündür onunla uğraşıyorum
Cancemm Dobbymommy bence kilo almaman için demiştir . Ne yapacaksın ki bu halinle diyet mi ? Ancak mevcut kilonu korursun zayıflaman çok sakıncalı bebek sağlıklı olsun da
Seldaapk 77 kiloda hamile kaldım 37.haftadayim 84 kiloyum.kilolu olanlar daha az alıyor bence .ben ilk kızımda da 10 kilo almıştım toplamda zaten doğumun olduğu hafta 8 kilosu gitmişti
Bebegim4 Beyzatatlikusku kilolu hamile kalanlar gebelik sürecinde kilo almıyo galiba sürekli çevrem bu şekilde belki öteki gebelere göre biraz daha bel ağrın olabilir ben çok zayıf hamile kaldım 52 ile doğum yaptım 8 aylık bebeğim ve 85 kiloyum belim çok ağrıyo doktor kiloma bağladı kiloyu dert etme alınır verilir sağlıklı doğumunu yap yavruna kavuş inşallah enn önemlisi o sağlıklı doğumlar 🥰
2cocukluana 106yla kaldim 30.haftamdayim 104 kiloyum belim kalcalarim agriyor yanlara yatmaktan artik baska bisey yok şükür
Zeynepasi Beyzatatlikusku 120 kilo ile hamile kaldim ve gebelik şekeri cikti insulin kullanıyorum ve diyet yapıyorum bacak krampları dışında kilodan dolayı sadece cok terliyorum ve daha ağır hissediyorum suanda 124 kiloyum 31.haftadayim insallah bu şekilde fazla kilo almadan tamamlarim
Bebegimizolsun Beyzatatlikusku 126kg ile hamile kaldım 4 haftalığım umarım kilo almam şuan hiç iştahım yok Doktor tepkilerinden korkuyorum kiloda kilo diye tutturan doktorla inşallah karşılaşmam
Fatma0090 Beyzatatlikusku 80ile kaldım suan 91kiloyum seker cıktı diyete baslıyorum bugun itibariyle doktor Bi hafta dıyet olmazsa insüline baslıcaz dedi