Kendimle alakalı sıkıntım bel ağrım vardı karnım büyüdükçe çoğalıyor ama doktorlar karın bölgem yağlı olduğu için ilk ayda kalp atışını iyi alamadığını söyledi sonra 15-16 haftalık olunca cinsiyetini göremedi nir türlü kilodan dedi doktor sürekli kilo kilo diyince bide suratsız doktor hastane değiştirdim yeni doktorum cinsiyetini tam emin olamadım dedi hem kilo ama arkası dönük dedi erkek gibi dedi bugün 21 haftalık detaylı jltrasona girdim erkek çıktı doktor 45 dk inceledi bi sorun yok dedi ama karın bölgenin yağlı olduğu için görüntüler net değil dedi yani kilo sorun doktorlar için doğum için de normalde zorlaştırıyor diyorlar ben önceki sezeryanımda da küloluydum 90 la doğum yaptım tek sıkıntım yazın doğum yapmıştım sıcaktan bide göbek katlandığı için ameliyat yerim kızarıyor kaşınıyodu şimdi 5 aylık 93 kiloyum 100 olcam diye korkuyorum sonuç olarak kilo iyi değil amma uzun yazdım he😄