Daha önce Ben de ağrıdan dolayı yazmıştım 20 lik diş ağzımı açamadım yemek yiyemedim çok kötü oldun antibiyotik bitti geçmedi doktor cerrahî çekim doğumdan sonra dedi ama yok böyle ağrı sonra sirke tuzu fazla katarak gargara yaptım günde 5 6 daha sonra karanfil yağı hem gargara hem fırça ile sürdüm fırçaladım şuan çok şükür iyiyim allah’ım şifalar versin diş ağrısı hele hamile iken çok çok kötü