Hafize27 4 temmuzda yatış olacak bizimde ne sancı su acılma hiç belirti yok suni denenecek kendi isteğiyle doğsun suyum sancım gelsin diye dua ediyorum sizde belirti var mı
Dilooke Hafize27 hayır bende hiç bir belirti yok olmadi da. Zaten sezeryan olacağım. İnşallah bi avazda saglikla kucagina alırsın. Alırız 🙏🏻
Hafize27 Kızlar banada dua edin yatışın yapıldı acılmam fazla yokmuş banada dua eder misiniz saglıcakla doğum yapayım bugün