Nznks canım ben çift rahimliyim sanırım benim sorunum o yüzden diğer çocuklarım hep 39 da doğmuştu hiç sorun yaşamadım bu defa neden oldu anlamadım da geçen hafta pazartesi hafif kanama oldu diye acile gittim doktor alttan bakmak istedi haftam daha küçük diye istemedim karından ultrasonla baktı bir cm açılma görünüyor rahim ağzıda baya kısalmış erken doğum olacak gibi inat etme gel alttan bakıyım bazen karından yanıltıcı olabiliyor dedi tamam dedim alttan ultrasonla baktı tekrar açılma yok ama rahim ağzı kısalmış dedi cuma kendi doktoruma gittim anlattim olanları baktı ultrasonla karından çok kısa diyemem ama rahim ağzı sınıra ulaşmış sürekli dinlen erken doğum olur dedi bebeğim sürekli toplanıp taş gibi oluyor karnımda onun için magnezyum verdi Rahmi gevşetip rahatlatır dedi şimdi dinlenmeye çalışıyorum ağrılarım oluyo hafif hafif bazen kesin doğuruyorum dediğim bile oluyo sonra geçiyo şükür